Marketing w medycynie

Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, świat jest zalany setkami różnych usług do wyboru. Jako konsumenci jesteśmy rozpieszczani wyborem. Ale najlepszy marketing na świecie nie może maskować złej usługi. Właśnie dlatego dokonywane przez nas wybory produktów mają drastyczny wpływ na marketing firmy. Sprawdź: Marketing usług medycznych

Każda nowa usługa zawiera komunikaty reklamowe, które próbują nas przekonać, dlaczego ich produkty stanowią najlepszą decyzję o zakupie. Chociaż jesteśmy rozpieszczani wyborem, mamy również do czynienia z ciężarem niekończącej się liczby kampanii reklamowych, które pchają usługi do naszego przeciążonego mózgu. Te kampanie stają się coraz bardziej natrętne z dnia na dzień, gdy wiadomości atakują nasze kanały społecznościowe, przeglądanie stron internetowych, nawyki scrollowania i wiele innych. Reklamy są wszędzie, ucieczka jest prawie niemożliwa.

Ale zaglądając za zasłonę tych promocyjnych wiadomości, widzimy usługę, której najczęściej nie potrzebujemy ani nie chcemy. Marketerzy mogą robić wszystkie potrzebne im promocje i reklamy, ale jeśli usługa nie jest niezwykła i nie zaspokoi potrzeby w wyjątkowy sposób, to jako konsumenci mentalnie to zignorujemy.

O to właśnie w tym wszystkim chodzi. Jeśli nie mamy dobrej usługi, to nawet najlepszy marketing nie jest w stanie zagwarantować nam stałej liczby klientów. O ile na samym początku może udać się nam przyciągnąć ludzi, to jeśli ta usługa nie będzie satysfakcjonująca, to ów klient do nas nie wróci i prawdopodobnie odradzi naszą usługę znajomym i rodzinie.

Komentarze z Facebooka
Komentarze zostały wyłączone.